niedziela, 20 grudnia 2015

OOTD: Propozycje na świąteczny strój.


Wiecie co jest największą zmorą zimą dla blogera? Światło, a właściwie jego brak. Bo tak szczerze, chcąc zrobić zdjęcia po powrocie ze szkoły/pracy, mamy zaledwie pół godziny odpowiedniego światła? Albo nawet wcale, więc pozostają tylko weekendy. Mam nadzieję, że przetrwam to i dam radę stworzyć dla Was jeszcze jakieś piękne zdjęcia :) Teraz, w szczególności w okresie świąt, miałam tyle świetnych pomysłów na posty, ale czas na to nie pozwolił. Nawał nauki w szkole plus wspominany brak światła przeszkodziły mi w wykonaniu wszystkiego, ale przychodzę do Was z propozycjami na świąteczny strój, bo z tego co pamiętam, w tamtym roku bardzo się Wam spodobał ten post. Muszę powiedzieć, że mi też dobrze robiło się te zdjęcia, mimo że rozbiłam je na dwa razy, w ciągu dwóch tygodni. Ale jestem bardzo zadowolona z efektu i mam nadzieję, że Wam też będzie się podobać!

Może ktoś nie widział posta w tamtym roku, albo chce skorzystać z innych propozycji to wpadajcie też na zeszłoroczne pomysły na świąteczny strój :) 

Propozycja numer 1. 



Pierwszy strój stworzyłam z myślą o eleganckiej Wigilii w gronie najbliższych. Całość jest w stylu lat 50. Rozkloszowana spódnica, krótka czarna koszula i delikatne fale są bardzo szykowne, a to że spódnica jest wykonana ze skóry, dodaje lekkiego pazura i unikalności. Jest to też wygodna opcja dla łakomczuchów, bo dodam, że jak się trochę zje, to nie widać :) I nie trzeba się o to martwić.


Koszula - H&M 
Spódnica - Mohito
Szpilki - Sala
Bransoletka złota - miejscowy jubiler
Pierścionek - Stradivarius



Propozycja numer 2. 



Ten strój natomiast jest w męskim i dość surowym stylu. Proste czarne spodnie, biała koszula, zapięta na ostatni guzik, ciężka mosiężna bransoletka są bardzo eleganckie, ale nie krępują ruchów i są mimo wszystko wygodne. Do tego proste włosy, ułożone z tyłu, również pasują do całości. Czerwona szminka dodaje kobiecości i wykańcza ubiór. Mimo, że to nie do końca mój styl, to dobrze się w nim czułam i spodobał mi się. 


Koszula - Zara
Spodnie - Medicine
Szpilki - Sala
Bransoletka - Monnari 



 Propozycja numer 3. 



Taka prosta, mała czarna będzie idealna na Wigilię, jak i na Sylwestra. Zależy od Was i tego jak ubieracie się na takie okazję. Ja tą sukienkę, miałam w tamtym roku na studniówce, ale uważam że jest na tyle uniwersalna, że można ją wykorzystać na wiele okazji. A ten dekolt na plecach jest naprawdę widowiskowy. Wystarczy dodać jakąś mocniejszą szminkę, czy podkreślić oko, założyć szpilki i można wychodzić. W tej opcji niestety nie podjemy za bardzo, trzeba się pilnować, bo jest dość opięta. 


Sukienka - Mohito
Bransoletka - Monnari
Szpilki - Zara


PS.
Jak widzicie, jednak ścięłam włosy i jestem naprawdę zadowolona. Bałam się, że będę żałować, a świetnie się czuję i myślę nawet, czy niedługo nie pociąć ich jeszcze trochę :) 
PODPIS