wtorek, 23 grudnia 2014

3 pomysły na strój świąteczny.




Dzisiaj w sumie już ostatni dzień przed Wigilią, więc pewnie każdy z Was lepi pierogi, piecze ciasta, sprząta albo ubiera choinkę. Mam nadzieję, że znajdziecie chociaż chwilę na odpoczynek, a przy okazji zobaczycie, co dzisiaj przygotowałam dla Was. Stwierdziłam, że może komuś się przyda tak na ostatnią chwilę kilka pomysłów, co można założyć w te dni świąteczne. Stroje są bardzo proste, i w każdym jest jakiś główny, jeden akcent. 




sukienka - Peek & Cloppenburg
żakiet, rajstopy - H&M
bransoletki - Primark
zegarek - Elixa
buty - Zara 


W pierwszym stroju tym akcentem są rajstopy w grochy i czerwona szminka. Reszta bardzo stonowana, bo czarna, przez co całość wygląda bardzo elegancko. Żakiet przez to, że ma baskinkę, podkreśla talię. Do tego delikatna bransoletka z perełek. Będą też pasować czerwone paznokcie. 


koszula - Cubus
spódniczka - H&M
buty - Zara
bransoletka - Parfois 



W drugim stroju natomiast głównym akcentem jest tylko czerwona szminka. Reszta jest czarno -biała, bardzo klasyczna, ale przez to elegancka. Spódniczka jest dość krótka, ale przez grube czarne rajstopy, nie wydaje się bardzo wyzywająca. Dodałam też masywniejszą bransoletkę z różnymi kamieniami. 


sukienka, pasek - H&M
buty - Zara 
opaska - House
bransoletka - Parfois



Tu główny akcent stanowi opaska z dużą ozdobą. Sukienka jest bardzo prosta, więc postanowiłam podkreślić talię cienkim, czarnym paskiem, który pasuje do nosków butów. Na usta nałożyłam lekko różową szminkę, żeby trochę ożywić całość. 

Do każdego ze strojów będzie pasować czarna, klasyczna kopertówka, czy jak postanowicie możecie dodać kolejny akcent :) Czy to będą buty, czy torebka, to zależy od Was, bawcie się modą! I nie przejmujcie się co ktoś sobie pomyśli, bo najważniejsze to czuć się dobrze z samym sobą :)

PODPIS