piątek, 29 maja 2015

Prezenty na dzień dziecka.



Dzień dziecka tuż tuż, każdy czeka na swój prezent, a my czasami nie mamy żadnego pomysłu. A tu któreś dziecko ma już dosłownie wszystko, to uwielbia tylko określone zabawki, to znów tylko książki i tak można wymieniać. Dziś zebrałam dla Was kilka dość oryginalnych prezentów, które mogą sprawdzić się dla pociech. Sama miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego dla Zuzi, więc przeszukałam mnóstwo sklepów stacjonarnych jak i internetowych. Skoro już znam zawartość większości, to pokazuję Wam kilka perełek. Z góry przepraszam, że przeważająca ilość jest dla dziewczynek, ale za tymi najwięcej się rozglądałam. 

Do każdej z poniższych rzeczy podaję link, który ukryty jest pod nazwą :) 


Zacznijmy zatem od męskiej części: 

1. Pióropusz Indianina - czemu nie? Świetny do zabawy, przy okazji bardzo ładnie wykonany, kolorowy, przyciąga uwagę. Małemu mężczyźnie też na pewno wpadnie w oko. 

2. Na ponure, deszczowe dni, niebieski parasol w kształcie sowy poprawi niejednej osobie humor i sprawi wielką frajdę na dworze. 

3. Jeśli ktoś nie ma pomysłów na dekoracje, to taka niebieska chmurka z deszczem jest dobrym pomysłem.

4. Młodemu elegantowi, czy hipsterowi z pewnością przyda się piękna mucha w gwiazdki



 Dziewczęca część:

1. Przecież na popołudniową kawkę z mamą i koleżankami potrzebny jest pastelowy kubek, idealny dla dziecięcej rączki.

2. No chyba, że przed kawą trzeba umalować paznokcie lakierem w najmodniejszym w tym sezonie różowym kolorze. Na dodatek zmywa się pod wpływem mydła. Delikatny dla dziecięcych paznokci. 

3, 4. Różowy, drewniany domek, który po pierwsze jest śliczną ozdobą, to po drugie można się świetnie w nim bawić lalkami i przytulankami, na przykład pluszowym zajączkiem.

5. A może jest tu jakaś księżniczka, która chce zaczarować cały świat? Dla niej też znajdzie się kwiecista korona i różdżka do koloru.


Pokój dziecięcy:

1. Plakat z alfabetem w pastelowych kolorach może służyć jednocześnie jako pomoc w nauce dla dzieciaków i być dekoracją w pokoju. 

2. Kolorowe lampki Cottonball, dostępne w różnych zestawach kolorystycznych dodadzą ciepła i trochę światła.

3. Dla tych, którzy nie usną bez ukochanej przytulanki, Parszywek przyjdzie im z pomocą. 

4. Aby dodać ciepła, delikatności w pokoiku swojej pociechy można zakupić tiulowe pompony, lub zrobić je samemu. Bardzo proste w wykonaniu, a efekt powala. 


I na chwilę znów powracamy do Dam: 

1. Designerska bluza w krople deszczu z kokardką z tyłu doda szyku nie jednej dziewczynce. Dostępna również w innych kolorach. 

2. Akcesoria z Kollale zawsze mnie urzekają swoją słodkością i detalami. Dziś wpadła mi w oko różowa spinka z kotkiem.

3. Na wakacje nad morzem na pewno przyda się słomiany kapelusz, który ochroni każdą główkę przed słońcem.  

4. Przyszłym przedszkolakom będzie potrzebny plecak na ulubioną przytulankę, przekąskę czy buty na zmianę. Tego czerwonego na pewno nikt nie przeoczy, ani nie zgubi. 

5. Na lato małym śpiochom będzie gorąco w piżamach na długi rękaw, więc pora wymienić na lepszy model, czyli piżamkę z krótkimi rękawami i spodenkami z motywem kotka :) 


To już wszystko, chciałabym zaznaczyć, że to nie jest współpraca z żadnymi z podanych w poście firm, tylko pokazuję Wam moje propozycję, które wpadły mi w oko, podczas szukania prezentu dla mojej siostrzenicy. Napiszcie mi, jak podobają się Wam wpisy tego typu :) 
PODPIS