środa, 3 czerwca 2015

OOTD: Weekend in the city.


strój dnia, ubranie, kwiaty, trawa
W ostatni weekend rodzice zabrali mnie do Wrocławia, do mojej siostry i Zuzi, z okazji dnia dziecka. Spędziliśmy te dwa dni w dużej ilości na świeżym powietrzu, chociaż sobota była bardzo pochmurna. Pomiędzy zabawą na placu zabaw, a obiadem była chwila w parku, więc wykorzystałam ją na szybkie zdjęcia stroju dnia. Jak widać, pogoda była wręcz idealna, dużo słonka, ciepło, nic dodać, nic ująć. Takie weekendy jak ten mogłabym mieć co tydzień. Rodzinna atmosfera, dobre jedzenie, dużo aktywności i świetne wieczory :) 



Marynarka - House
Koszulka - Pull&Bear
Okulary - H&M
Lordsy - Bershka
Jeansy - Zara
Zegarek - Elixa


To jedno z moich ulubionych zdjęć z Zuzią :) 




PS. Byłoby mi bardzo miło, jeśli wchodzicie na mojego bloga i podoba się Wam to co do Was piszę, to zostawcie tu po sobie jakiś znak. Na pewno da mi to kopa do działania jeszcze bardziej!

PODPIS