sobota, 3 października 2015

OOTD: Sweater Weather


Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie nie małym wyzwaniem w sprawie ubierania się. Rano bardzo zimno na dworze, w szkole lodowato, a po szkole już ciepło. I jak tu się ubrać? Na cebulkę oczywiście. Sweter z dzisiejszego stroju dnia spisał się w tej roli idealnie! Mój obecny system to koszulka, podkoszulka gdy bardzo zimno, sweterek rozpinany i na to ten grubyyy sweter i wielki szal. No, teraz już jestem gotowa na SYBERIĘ :)

PS. Może i wcale nie jest tak strasznie zimno, ale ja jestem ogromnym zmarźluchem. Gdybyście zobaczyli gdzieś w mieście jakąś wariatkę owiniętą szalem wielkości koca (oczywiście, gdy na dworze świeci piękne słoneczko), to na pewno ja.



Sweter - H&M 
Koszula - Mohito
Jeansy - Zara
Botki - Stradivarius 
Bransoletka - Lilou 




Tak owiniętą można mnie spotkać wszędzie!



W tym zestawie jest mi naprawdę ciepło :)) 
PODPIS