czwartek, 10 września 2015

Some pictures of mysterious girl.



Czy Wam też tak się wydaje, że odkąd tylko zaczął się rok szkolny i jesienne dni, to doba jest jakby o co najmniej 2 godziny krótsza? Ja nie jestem w stanie się z wszystkim wyrobić. Ostatnio rozwijam się w fotografowaniu, robię naprawdę dużo zdjęć, chciałabym Wam trochę z nich pokazać, ale nie koniecznie mogę. Mimo wszystko cieszę się, że poświęcam temu dużo czasu, bo bardzo to lubię i widzę duże postępy. Jedną z moich przyjaciółek udało mi się przekonać i pozwoliła odsłonić nieco tajemnicy :) Te zdjęcia są jednymi z moich ulubionych, naprawdę lubię te klimaty i wydaje mi się, że są DOBRE. Są troszkę inne od wszystkich, ponieważ nie widać na nich za bardzo twarzy, a szczegóły tworzą całą fotografię. Gdy trochę ogarnę już wszystko, uda mi się przyzwyczaić do nowych obowiązków i szkoły to postaram się bywać tu nieco częściej. 

Muszę przyznać, że Magda naprawdę świetnie się spisała. Mimo, że jest dość nieśmiała i ciężko jej było przekonać się do zdjęć, to od początku wiedziała czego chce i postanowiła mi zaufać. Z tego co mi mówiła (mam nadzieję Magda, że nie kłamiesz :)) jest bardzo zadowolona i wszystko wyszło, tak jak oczekiwała. Nie dość, że spędziłyśmy razem świetnie dzień, wypiłyśmy pyszną kawę na Piotrkowskiej w Łodzi, to jeszcze wszystko związane ze zdjęciami też się udało. Tylko takich sesji sobie życzyć. 

Jeśli Wam też się podobają, lub też nie, to zostawcie komentarz, będzie mi naprawdę miło, z chęcią też poprawię swoje błędy :) 











PODPIS