wtorek, 7 lipca 2015

OOTD: Walking on Sunshine.



Od kilku dni jestem już na wakacjach w Świnoujściu. Wybrałam się tam z siostrą, jej mężem i małą Zuzią ;) Nie zapeszając, pogoda dopisuje, chociaż jeśli się zepsuje, też mamy sporo planów, co możemy porobić, Są tu świetne trasy rowerowe, dużo miejsc do spacerowania. Wczoraj wieczorem poszliśmy na gofry, na promenadę, a później na zachód słońca na plaży, gdzie szwagier zrobił mi zdjęcia stroju dnia. Mam nadzieję, że powstanie jeszcze sporo zdjęć, które będę mogła Wam pokazać. Zapraszam do oglądania! 



Sukienka, okulary - H&M
Sandałki - Pull & Bear
Bransoletka - Lilou



Gdy przechodziliśmy promenadą podszedł do nas chłopak z pytaniem, czy chcemy się napić pysznej lemoniady za symboliczny uśmiech :) Była to akcja Cukru królewskiego, jak dla mnie bardzo udana, a lemoniada naprawdę smaczna, a jeszcze jak podana!




Do zobaczenia!
PODPIS