czwartek, 25 czerwca 2015

Monthly mix.


Dawno mnie tu nie było, ale w końcu przychodzę do Was z mixem zdjęć z ostatniego miesiąca. Przez jakiś czas zaprzestałam dodawania postów tego typu, ale stwierdziłam, że ja często lubię przeglądać posty z krótkim podsumowaniem tygodnia czy miesiąca i z chęcią też taki dla Was przygotuję :) No to zaczynamy: 




1 i 2. Jak widać u mnie w domu i nie tylko, króluje kawa. W okresie letnim jest to mrożona, a gdy trochę chłodniej, to na ciepło z mlekiem i pianką. Bardzo wygodnie pije się z tych butelek i przyrządzam w nich nie tylko kawę, ale też lemoniadę czy smoothies. 

3. Te drożdżówki to po prostu przebój w moim domu. Wszyscy się nimi zachwycali i właśnie pisząc ten post, kolejna porcja jest w piekarniku :) 

4. Piękne fioletowe tulipany. 


1, 2, 4. Dwa tygodnie temu miałam okazję być na weselu i z tej okazji kupiłam sobie dwie sukienki z pierwszego i ostatniego zdjęcia. Świetnie się w nich czułam i ładnie wyglądałam :) Pogoda dopisała więc były akurat odpowiednie do pogody. 

3. A tu natomiast strój osiemnastkowy. Na szczęście było trochę chłodniej, więc ten długi rękaw nie przeszkadzał.

Przepraszam za ten bałagan w tle, ale akurat mieliśmy remont w przedpokoju, który niestety załapał się do zdjęć :)


Ten obiad, czyli pyszne pancakes z serka homogenizowanego goszczą u mnie bardzo często. Może przez to że są takie proste i smaczne? 




1. Pewnego popołudnia trochę mi się nudziło i postanowiłam poszaleć lekko z paznokciami i oto efekty. 

2. Tak prawie wygląda każde mój wieczór z truskawkami i przeglądaniem internetu :) 

3 i 4. W duże upały zawsze wybieram proste i wygodne stroje jak ten kombinezon. 

5. Bardzo mile spędzone popołudnie na mojej działce z dobrym jedzonkiem i towarzystwem.


To już wszystko na dziś ;) Z chęcią obejrzę też wasze podsumowania, więc podsyłajcie linki.

Zapraszam Was też na Facebooka i Instagram, gdzie codziennie coś dodaję :)

PODPIS