sobota, 21 marca 2015

Beautiful Interiors: Mieszkanie Karoliny.


Jakiś czas temu na fanpagu pisałam Wam, że byłam w pięknym mieszkaniu. Wzięłam wtedy ze sobą aparat i napstrykałam trochę zdjęć. Robiłam je już nowym aparatem, więc ciągle się uczę i mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali, ponieważ ostatnio mam bardzo dużo zaczętych spraw i chciałabym je zakończyć, więc trochę mało czasu zostaje na blog, na obrabianie zdjęć. Nad tymi fotkami pracowałam dość sporo, ponieważ chciałam żeby się Wam spodobały i mam nadzieje, że docenicie je :) 



Takim wstępem zapraszam Was do mieszkania mega sympatycznej i ślicznej Karoliny, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu :) Całe wnętrze jest urządzone w romantycznym stylu, bardzo dużo bieli i koronek. No zresztą... zobaczcie sami.


Kuchnia:
Najwięcej zdjęć jest z tego pomieszczenia, ponieważ zupełnie urzekła mnie ta kuchnia. Od kilku lat marzę, że jak już będę miała swoje mieszkanie, to będzie wyglądać podobnie :) 















Sypialnia:
W tym pokoju natomiast rządziła Zuza. Skakała po łóżku, bawiła się każdymi szpilkami Karoliny, spała, piła herbatkę, dosłownie wszystko!  Jak widać i mi to łóżko wpadło w oko ;)













Zuza jak na prawdziwą damę przystało, nosiła szpilki i perły na szyi :)


PODPIS