wtorek, 2 września 2014

Zmiany w pokoju niskim kosztem.


Ostatnio siedząc w pokoju, zaczęłam się po nim rozglądać i stwierdziłam, że już trochę mi się znudził i nie wszystko mi się podoba. Teraz, gdy zepsuła się pogoda i nie chce się wychodzić z domu to miałam czas, żeby poszukać różne zdjęcia i grafiki do wydrukowania. Później jak już wybrałam, to tylko włożyłam do drukarki papier do zdjęć, kliknęłam drukuj i gotowe! Wystarczy wyciąć i umieścić w ramce :) 

Takim sposobem mój pokój się odświeżył, nastąpiła w nim zmiana i wcale nie wydałam na to wiele pieniędzy. Polecam każdemu taki pomysł na odnowienie i ożywienie wnętrza!






W przypadku półki zmiana polegała tylko na dodaniu czarnej ramki ze zrobionym przeze mnie kolażem z instagramowych zdjęć, które bardzo lubię i mam miłe wspomnienia z nimi. Pozamieniałam także kilka zdjęć w pozostałych ramkach i teraz bardzo mi się podoba ;) 



 Na ścianie z kolei zmiana polegała na pozamienianiu dwóch ramek, zdjęciu małych obrazku no i oczywiście dodaniu innych obrazków, teraz według mnie jest znacznie weselej i mniej romantycznie. 


Większość ramek pochodzi z Ikei i Empiku, w cenach od 5-25 zł. Niektóre kupiłam rok temu, ale te z Ikei cały czas można jeszcze nabyć. 

PS. Przepraszam za słabszą jakość zdjęć, ale te "przed" robiłam telefonem, a na tych"po" była bardzo brzydka pogoda i nawet odsłonięte okna w południe nie dały rady.