niedziela, 31 sierpnia 2014

Lakier Essie - Watermelon.


Jakiś czas temu w Super-Pharm była promocja na lakiery z Essie po 24.90 zł. Takim sposobem nabyłam jeden w kolorze Watermelon. Według mnie nie przypomina za bardzo arbuza, a bardziej hortensję z pierwszego zdjęcia. Chciałam sprawdzić, czy te lakiery są tak trwałe, jak każdy mówi  oraz czy naprawdę warto kupić ten kultowy produkt. 



Przechodząc do samego lakieru to na moich paznokciach trzyma się około 5 dni z nałożonym utwardzaczem. Nie jest to jakieś świetne osiągnięcie, ponieważ np. lakiery z Manhattanu trzymają się jakiś tydzień, a te z Sally Hansen ponad tydzień. 


Kolor jest bardzo ładny, letni, tak jak pisałam wcześniej przypominający różową hortensję.




Po nałożeniu lakieru używam zawsze utwardzacza Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener i uważam, że jest bardzo dobry, dzięki niemu lakier trzyma się kilka dni dłużej. Jak go kupowałam w Naturze, ekspedientka powiedziała mi, że często nabywają go u nich kosmetyczki do salonów :)



Po utwardzaczu nakładam kropelki przyspieszające schnięcie lakieru też z Essence o nazwie Nail Art Express Dry Drops. Po jakiś 2-3 minutach czuć, że lakier jest suchy, tyle że jeszcze łatwo je uszkodzić czymś twardym, ale bardzo dobrze się spisuje. 



Ogólnie lakier przypadł mi do gustu i z chęcią kupiłabym jeszcze kilka kolorów, gdyby nie dość wysoka cena. Gdy będzie jakaś promocja pewnie nabędę kolejny :) 

PS. Zdjęcia mogą nie do końca oddawać kolor lakieru, ponieważ ciężko go było dobrze uchwycić.