środa, 27 sierpnia 2014

Ciekawa propozycja na prezent - patera.


Moja siostra obchodziła imieniny i z tej okazji wybrała sobie ode mnie prezent. Tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam Wam go pokazać i być może podsunę Wam tym sposobem idealny podarunek dla mamy, cioci, babci, koleżance czy komukolwiek innemu ;) 


Powyższa patera pochodzi z Empiku i kosztowała mnie 49,90 zł. Nie jest może ona zbyt duża, bo ma około 20 cm średnicy i będzie świetnie pasowała na kilka babeczek czy ciasteczka, jak przyjdą goście. Ja bardzo lubię takie gadżety, więc sama bym ją chętnie przygarnęła. 

Do tego Patrycja miała już wcześniej klosz, który co prawda jest trochę mniejszy od patery, ale wygląda bardzo uroczo ;) Wypytałam się i pochodzi z Mensa Home, tyle że była kupiona już jakieś pół roku temu na wyprzedaży.