środa, 13 sierpnia 2014

Drobne zakupy w IKEI.


Kilka dni temu wybrałam się do Ikei, aby kupić kilka potrzebnych rzeczy do mojego pokoju, przy okazji kupiłam też inne rzeczy. Myślałam, że może będą już nowe katalogi, chociażby do obejrzenia w sklepie, ale niestety z tego nici. Mogę Wam tylko powiedzieć, że jeśli chcecie sobie pooglądać, to możecie to zrobić przez amerykańską stronę IKEI.



Przechodzę więc do rzeczy :) 


Po pierwsze wybrałam się po wieszaki, ponieważ skończyły się wszystkie w szafie, a zbiory ubrań muszą być ładnie uporządkowane. Chciałam kupić poprzednią wersję wieszaków na spódnice, ale były prawie dwa razy droższe. Nabyłam też słomki z nowej kolekcji, które będą mi przypominać o lecie. 


A głównym celem był zakup dodatkowych ramek do pokoju na ścianę, a także na półkę. Tym razem postawiłam na czerń i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak już wszystko ogarnę, to pokażę Wam efekty tej zmiany.