wtorek, 13 maja 2014

NEW IN: Nowości w szafie i nie tylko.


Hejka!
Dziś post z natury lekkich, trochę zdjęć, mniej tekstu. Pobędę narcyzkiem i się Wam pochwalę, co kupiłam, jak byłam we Wrocławiu.
Większość rzeczy pochodzi z H&M, ponieważ kupiłam kilka kart upominkowych na grouponie, za które płacimy 40 zł, a mamy na niej 50 zł do wykorzystania. Zresztą każda wymówka jest dobra, żeby sobie coś kupić :)





1) Spodenki - H&M - 49.90 zł 
Dla mnie idealne na lato, ponieważ są i wygodne, i ładne, i z przyjemnego materiału.


2) Okulary - H&M - 24.90 zł 
Miałam już je wcześniej, nosiłam 2 lata, ale zniszczyły się i porysowały, więc postanowiłam je w końcu wymienić na nowe. 


3) Sukienka - H&M - 79.90 zł 
Bardzo często noszę takie proste sukienki. Taki krój podkreśla moją talię i niżej jest fajnie rozkloszowana.


4) Koszula - H&M - 79.90 zł. 
Tej koszuli jeszcze nie nosiłam, ale wyobrażam ją sobie latem do obcisłych jeansów, sandałów, kapelusza z dużym rondem i małą torebką.



5) Sukienka pochodzi z River Island, ale ma już kilka miesięcy. Leżała w szafie mojej siostry i ostatnio ją dostałam. Spójrzcie na to wycięcie na plecach! :) 


6) Tu kilka kosmetyków złowionych na promocjach: Bronzer Loreal Glam Bronze dla jasnej cery , oraz lakier Rimmel 60 seconds w kolorze 873 Breakfast in bed pochodzą z Rossmanna, a lakier Essence nail art special effect! topper w kolorze 19 bird of paradise i studio nails ultra strong nail hardener pochodzą z Natury, z promocji 1+1 :) 


A tu już moje dwie nowe książki, jedna z nich bardzo mi się podoba, druga już mniej, ale więcej opowiem w oddzielnym poście.
Do zobaczenia, Kasia :)