sobota, 4 stycznia 2014

Ulubione polskie blogi.

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałam wam pokazać i polecić blogi, które przeglądam regularnie i bardzo lubię.



1) Zacznę od tego, od którego zaczęła się moja przygoda z blogami:
www.nisiax83.blogspot.com
Uwielbiam tę, autorkę, która nie dość, że ma unikatową urodę, to jest inteligenta i widać, że naprawdę kocha i dba o swoje widzki. Często oglądam również filmiki na jej kanale youtube i potrafi zawsze zainteresować, porusza także ciekawe tematy.

2) www.agisboutique.blogspot.com
To druga autorka, którą można powiedzieć, śledzę od początku jej blogowania. Jestem wierną fanką. Na początku oglądałam tylko tutoriale fryzur na youtube, jednak potem zaczęłam przeglądać jej bloga, a potem to już zupełnie się uzależniłam i nie mogłam się doczekać nowego posta.

3) www.designyourlife.pl
Prowadzi go bardzo sympatyczna dziewczyna, która jest architektem i opowiada o swoich zainteresowaniach, pracy, ale także o modzie i urodzie. Na jej blogu znajdują się świetne DIY, bardzo piękne zdjęcia, przyjemne teksty, przepisy, po prostu każdy znajdzie coś dla siebie.

4) www.raspberryandred.blogspot.com
Z tą blogerką, mimo że zupełnie jej nie znam, czuję że mam jakąś więź. Może to przez to, że jest tylko ode mnie o 2 lata starsza, ale możliwe, że to przez nasze podobne uosobienia. Podziwiam ją za to, że od początku sumiennie prowadziła swój blog i pokazywała innym jej pasję i zainteresowanie, jakim jest moda. Na jej stronie zawsze są piękne zdjęcia, stroje, które zarazem ukazują prostotę, a jednak przyciągają uwagę.

5) www.onelittlesmile.pl
Na ten blog wpadłam całkiem przypadkowo, ale zostałam na nim długo. Podzielam z nią manię kropkową i pastelową. Lubię jej wpisy, mimo że nie zawsze mają wielki przekaz, pokazują błahe, a zarazem interesujące rzeczy. Ostatnio szczególnie przykuła moją uwagę swoją nową pasją, zajęciem, jakim jest grafika wektorowa. Po prostu świetnie jej to wychodzi. Warto wejść, aby przynajmniej zobaczyć jej cudne grafiki.

6) www.daisysheels.blogspot.com
To już ostatni blog, na który regularnie zaglądam. Jego autorką jest dziewczyna z Wrocławia, która pokazuje pełne minimalizmu stroje, jednak zawsze są tak dobrane, że czujemy, gdyby coś się dodało, lub   coś zdjęło, nie byłoby już tak odpowiednie. Ma świetne wyczucie stylu i wraz z upływającym czasem, nie podporządkowuje się modzie, a pokazuje własny gust i to co jej się podoba.

Do zobaczenia. XOXO