niedziela, 5 stycznia 2014

My own inspirations.

Hej! 
Dzisiaj pokażę Wam kilkanaście zdjęć, które mnie inspirują i może zainspirują także Was. Część z nich jest związana z modą, część z włosami, a część po prostu z urodą. 











Pierwsze cztery zdjęcia przedstawiają kreacje wieczorowe, które naprawdę mi się podobają. Przypominają o tym, że nie muszą mieć wielce wyrafinowanego kroju czy wielu dodatków, bo same w sobie są piękne i niczego im nie brakuje. 







Te zdjęcia pokazują natomiast to, jak ważne są detale i jak bardzo strój może się zmienić, gdy dodamy np. tylko inny naszyjnik, a zwykły sweterek może nagle stać się piękną rzeczą. 













Te stroje są bardzo proste, ale jakże szykowne. Nic dodać, nic ująć. Gdybym mogła, ubierałabym się tak na okrągło :) 






To są zdjęcie, które przeglądając, stwierdzam, że mogłabym się tak ubierać, że podobają mi się, jednak to tylko takie małe marzenia i wcale do mnie nie pasują. 

 
Należę także do włosomaniaczek i takie zdjęcia motywują mnie do dbania o włosy i dążenia do takiego etapu jak tu :) Jeszcze sporo mnie czeka. 


Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły Wam do gustu. 
Miłego dnia XOXO