wtorek, 12 maja 2015

OOTD: I see BUBBLES everywhere...


OOTD, dziecko, dziewczynka, moda, strój dnia

Gdy tylko zaczęła się ładna pogoda, zaczęły się też spacery, spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Tak minęła mi cała majówka. Robiliśmy grilla, chodziliśmy do parku, na plac zabaw, po prostu korzystaliśmy w pełni z pogody. Po kilkudniowych mini wakacjach , namówiłam siostrę i Zuzię, żeby przyjechały do mnie, na kilka dni do Sieradza. Wybrałyśmy się do naszej ulubionej restauracji na lemoniadę i ciasto czekoladowe z migdałami, oczywiście musiałyśmy usiąść na dworze i puszczać bańki młodej. Miałam ze sobą aparat, więc od razu powstały też zdjęcia na bloga. Mam nadzieję, że spodoba się Wam wiosenny, optymistyczny post :) 


Chustka - Benetton 
Spodnie, koszulka - Zara
Koszula - Next 
Baleriny - Bartek















PODPIS