poniedziałek, 2 czerwca 2014

Organizacja kosmetyków.


Witajcie Kochani!
Wpadłam ostatnio na pomysł. Lato coraz bliżej, porządki w szafach, wymiana ubrań z zimowych, na letnie, to czemu by nie pokazać Wam, gdzie i jak przechowuję swoje kosmetyki oraz przybory do makijażu. Nie mam może ich bardzo dużo, ale i tak jest całkiem sporo tych nieużywanych. Ciężko mi się ich pozbyć, czas to zmienić!




Ja posiadam toaletkę, która pełni funkcję lustra do malowania, przechowywania kosmetyków, ale także biurka. Musiała więc być wielofunkcyjna :) Jest z Ikei, ma dwie małe szufladki, lustro i jedną szufladę na długość toaletki. W tej dużej trzymam kosmetyki oraz jakieś długopisy, karteczki, takie podręczne rzeczy. Wcześniej była także biżuteria, ale teraz znajduje się w oddzielnym pudełku. Aby utrzymać porządek, kupiłam sobie przegródki, także w Ikei, które idealnie pasują do kształtu i wielkości szuflady.


Na blacie mam też kubeczek na pędzle i kredki do oczu, czy jakiś pilniczek, oraz pudełko, w którym trzymam gumki do włosów.



Dzięki takiemu systemowi, wiem, że mam wszystko pod ręką i rano nie muszę latać po całym pokoju, żeby się uczesać i umalować.
To już wszystko na dziś, pozdrawiam, Kasia :*

PS.
Zrobiłam porządek w szafie i mam do sprzedania kilka rzeczy więc zapraszam na moje OLX :)